woensdag 2 januari 2013

Gelukkige verjaadag

Een paar weken geleden was de jongste dochter hier jarig. Ik besloot nog eens zelf een taart te maken voor haar verjaardag.

Ik vroeg haar wat er op moest komen en ze antwoordde "De Kabouterbaby". Ik heb nog geprobeerd om haar op andere gedachten te brengen, maar ze is nogal vastbesloten in die dingen, dus werd het een taart met een kabouterbaby.

Ik vulde de taart met kriekenbavarois, banketbakkersroom en krieken. Als glazuur gebruikte ik roomkaasglazuur, maar dat was de laatste keer (liep veel te hard uit).
Tot de volgende!

1 opmerking:

  1. Daar was ze vast blij mee.
    Ik heb in februari ook weer zo'n taart te maken en daar kruipt vééél tijd in hé.
    Maar ja, alles voor die lachende, blije gezichtjes natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...