woensdag 8 oktober 2014

Een nieuwe start...

Hello,

Meer dan een jaar is het geleden dat ik mijn laatste berichtje postte. En wat voor een jaar!

Om te beginnen werd ik in januari mama van een wolk van een dochter (jaja, de papa zit hier nu met 4 vrouwen op zijn dak!). Zowel de jongste schat als de zussen doen het prima en alles valt op zijn plaats.

Tegen de tijd dat ik een beetje terug met mijn voeten op de grond kwam en de babywolkjes verdwenen, was ik helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging.

Ik zag het helemaal niet zitten om opnieuw een kind af te zetten bij een onthaalmoeder, 2 op school, zelf te gaan werken...

Daarom namen wij hier in maart de beslissing om niet terug aan het werk te gaan na mijn ouderschapsverlof, maar om de grote sprong te wagen en een eigen webwinkel op te starten. Jaja, spannende tijden hier!

En zo werd LoLeLo Kado geboren!

Ons doel is vooral om mensen te helpen in hun zoektocht naar unieke cadeautjes.

Zo is het via onze site mogelijk om een keuze te maken uit een groot gamma afbeeldingen, een opmaak en een aantal lettertypes. Zo kan je heel makkelijk zelf een handdoek of een slabbetje ontwerpen.





Zoek je écht iets unieks, dan kan je ook kiezen voor het ontwerp op maat. Je geeft dan je wensen door, kan eventueel een eigen afbeelding (zoals bv. een geboortekaartje) uploaden en dan maken wij speciaal voor jou een uniek ontwerp op maat (je kan ervoor kiezen om voor de productie nog een ontwerpvoorbeeld te ontvangen).



Je kan bij ons ook terecht voor fluovestjes met afbeeldingen en naam, met enkel afbeeldingen of enkel een naam. Gedaan dus met het steeds verliezen van de fluovestjes!
Fluovestjes met naam en afbeeldingen

Fluovestjes met afbeeldingen

Fluovestjes met naam
Neem zeker eens een kijkje in onze webwinkel en laat ons weten wat je ervan vindt!
Je kan ook onze facebookpagina liken en ons volgen via pinterest voor ideetjes!

Voilà. Ik kan niet beloven dat je vanaf nu meer van me zal horen, maar je weet nu tenminste terug waar ik zoal uithang!

Tot de volgende!

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...