maandag 8 juli 2013

Reisdagboek voor de meisjes

De titel zegt het eigenlijk al.
Ik maakte een reisdagboek voor de dochters. Vooral voor de oudste die niet graag van huis weg gaat. Zo kan ze, in tegenstelling tot ons, aftellen tot we terug naar huis keren.


Omdat ik niet in het bezit ben van een nietjesmachine met lange arm, ging ik op zoek naar een andere manier om het boekje "in te binden". Ik volgde deze uitleg voor de cahiersteek (maar dan dubbel). Ik ben supertevreden met het resultaat, want het ging zeer snel en ik vind het zelfs steviger dan met nietjes. Dit doe ik zeker nog.

In het boekje staan voor de lange autorit een weg en autootjes waaronder we steden hebben gezet op bepaalde afstanden van elkaar. Wanneer we die passeren, mogen ze die kleuren. Zo kunnen ze toch een beetje volgen hoe ver het nog is.

Voor elke dag kunnen ze de datum inkleuren, het weer en hoe ze zich voelen. Er is ook plaats om te tekenen wat we deden of eventueel iets in te kleven. 

Prettige vakantie!

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...