woensdag 4 juli 2012

Ik ga op reis en ik neem mee...

mijn naaimachine!

... als ik zou mogen kiezen ten minste. Ik vrees alleen dat de buren op de camping daar iets minder blij mee zouden zijn.

Dus ging ik op zoek naar iets kleiner, stiller en handiger om mee te nemen... en ik haalde mijn haakgerief terug vanonder het stof.

Je moet weten, mijn haakgerief zit hier thuis opgeborgen in 2 grote dozen, ik denk niet dat we die ook nog mee in de auto krijgen, dus besloot ik om een tasje te maken waar alles in past. Inspiratie vond ik bij haar.
Ik zocht ook al lang naar een handige haaknaaldenetui, vond deze niet en besloot na heel wat denkwerk om er zelf eentje te fabriceren. Het werd er eentje waarin zowel plaats is voor mijn haaknaalden, borduurgaren, een schaar, naalden, oogjes, neusjes ... dat sluit met een magnetische knoop.



Voorkant haaknaaldenetui gesloten

Achterkant haaknaaldenetui gesloten

Haaknaaldenetui open (aan de ringetjes wordt het borduurgaren bevestigd)

Naaldenboekje open 
Ge ziet, ik denk dat ik wel zal weten wat doen. In het tasje stopte ik ook nog 10 superschattige mini-bolletjes en een paar bolletjes waar ik al een bestemming voor heb. De boekjes passen er spijtig genoeg niet mee in, maar je kan niet alles willen hé!

Prettige vakantie!

6 opmerkingen:

  1. Da's echt super tof gedaan; vooral dat vakje voor de naalden vind ik geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zeg! Ik wens je een heerlijke creatieve vakantie toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor, gelijk heb je dat meeneemt, ga ik ook doen wanneer ik op verlof ben.groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zakjes alleen al brengen je in vakantiestemming! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan!
    Je kan altijd nog een paar kopietjes maken van leuke patronen uit het boekje.
    Zelf neem ik ook altijd mijn haakspulletjes mee.
    En haken doe ik alleen op vakantie.

    Veel vakantieplezier.

    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amai, leuke spullen maakte je daar voor op reis!! Geniet maar van je verlof. Wij hebben intussen je give-away ontvangen. Kaatje heeft het pakje zelf open gedaan en was super super blij toen ze de handdoek zag. Wat is de tekening mooi geworden zeg!!!
    Heel erg bedankt nog eens!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...