dinsdag 11 december 2012

Ik durfde het zelf!

Het is al bijna een half jaar geleden. 
Een half jaar sinds ik 30 werd.
Een half jaar dat ik mijn overlock al in huis heb.

Ik had vele wilde plannen, maar de meeste verdwenen bijna direct in de vuilbak, dus dat machine bleef staan. Ik volgde nog een extra les, maar de goesting was blijkbaar ver te zoeken.

Tot ik dit boek kocht en daarin de magische woorden zag staan "Deze trui wordt volledig geassembleerd met de overlock." Dat was precies het duwtje dat ik nodig had en ging aan het werk voor de oudste dochter Ik was tevreden, maar de dochter vond het maar een jongenstrui, dus ging ik op zoek naar een tekening om van de jongenstrui een stoere meisjestrui te maken. (ik vond ze op mijn pinterestbord).



Ik trok mijn foto's met model voor het flocken (en met de broek die ze toevallig aanhad en er eigenlijk helemaal niet bij past)


Ik denk dat ik nu vertrokken ben.

Groetjes x


3 opmerkingen:

  1. Goed gelukt hé.
    Het figuurtje vind ik ook super.
    Al benieuwd naar de volgende ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat ook op mijn planning! En met figuurtje erop is het echt veel mooier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Goed gedaan. En die overlock moet je echt niet te lang laten staan hoor, is zo'n geweldig toffe machine om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...