vrijdag 12 oktober 2012

Op een grote paddenstoel...

Deze week is het thema bij de oudste dochter op school "kabouters".
Gisteren moesten ze dan ook verkleed naar school komen. We moesten niks kopen, maar ik had toch niets beter te doen vorig weekend ;-) en bracht dus de hele zondag achter mijn naaimachine door.

Ik maakte alles in fleece (3 dekentjes), omdat ik bang was dat ze het anders koud ging hebben (kon ik weten dat het gisteren zo'n stralende dag zou worden???)

Zo vertrok de dochter gisteren naar school, (denk er ook nog rode wangetjes en blauwe laarsjes bij, maar die waren iets te vuil voor binnen)



Aan de pinnemuts stikte ik 2 vlechtjes en een elastiek mee vast. Bovenaannaaide ik een belletje en de onderkant van de pinnemuts versierde ik met de rand van het groene fleecedeken.
Het (omkeerbare) giletje werd gevoerd met kabouterstof (van Stenzo) die ik vorig jaar kocht op een stoffenspektakel.

Ze was er in ieder geval superblij mee (en ik ook, want ik heb gemerkt dat mijn hamstergedrag soms zo toch zijn voordelen heeft).

Prettig weekend!!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Denk niet dat ik zoiets op één dag in elkaar zou boksen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd erg knap gemaakt en dat ook nog in 1 dag!!!
    Petje af!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...