zondag 29 april 2012

Ik zal eens iemand blij maken!

Om te beginnen, sorry dat ik jullie zo lang in spanning gelaten heb.

Ik had misschien moeten vertellen dat zondagvoormiddag mijn vast strijkmoment is. Dat is de enige huishoudtaak die hier zijn vast moment heeft. Ik vind strijken niet zo erg, zolang het maar niet teveel is. Om het sneeuwbaleffect te voorkomen heeft dat dus zijn vaste plaats in de week (zondagvoormiddag is zowat de enige moment dat we zo goed als nooit ergens naartoe moeten) .
Enfin, hier wordt op zondag dus niets gedaan voordat moeder klaar is met de strijk en zo dus ook vandaag.

Na de strijk was het dus tijd voor de trekking, spannend!
Aan zij die niet gewonnen zijn, zou ik alvast willen zeggen: niet getreurd, ik was van plan om bij 50 volgers een nieuwe give-away te houden, nog 14 te gaan dus.

Ik sneed de kaartjes:

Ik deed ze in een zakje:

De onschuldige hand van de oudste Lo trok de winnaar:

En de winnaar is geworden:

Proficiat CarlaK, jij mag me een het werk zetten. Stuur me eventjes een mailtje met je gegevens, zodat het pakje de juiste weg vindt. Vermeld aub ook nog eventjes wat je juist wilt (je mag nog veranderen als je wilt) en in jouw geval ook waarom je hiervoor koos (ik ben nogal curieus van aard, zie je). Dan zorg ik dat het pakje zo snel mogelijk jouw richting uitkomt.

Ondertussen ben ik bezig aan een cadeau voor het doopsel van mijn petekindje. Ik zal het pas posten als het kind het gekregen heeft (je weet natuurlijk nooit wie hier meeleest).

Nog een aanrader: ik ging gisteren shoppen met de 2 dochters en kwam naar huis met dit heerlijk boek boordevol inspiratie. Vanaf nu is het gedaan met de saaie ballonnen en bloemen, ik weet nu wel beter, voor 7,95 bij Boekenvoordeel!

P.S: Weet jij toevallig wat te doen tegen rupsen op een perenboom, ik zou niet graag die heerlijke peren willen missen dit jaar.

Groetjes en tot de volgende!

18 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar... Het tasje waar de naampjes in steken is anders ook heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci, het is alleen een beetje klein uitgevallen, perfect voor de dochters!

      Verwijderen
    2. Volgende keer meer succes!

      Verwijderen
  2. proficiat!

    Ik heb ook elk jaar rupsen in de perenboom, al heb ik ze dit jaar nog niet gezien. Dan hangt er een soort van web in die vol zit met duizenden kleine rupsjes Omdat die meestal maar op 1 tak zitten in dat web, knip ik gewoon die tak af en gooi ik hem bij het GFT.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, mijn boompje is een dwergperenboom. Wat eigenlijk zoveel wil zeggen als eigenlijk maar 1 tak, nogal moeilijk om die dan helemaal af te knippen hé, maar toch bedankt.

      Volgende keer meer succes hé!

      Verwijderen
  3. een dikke proficiat aan de gelukkige winnaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook aan het strijken!! :-) Tof voor de winnaar, ik doe volgende keer zeker weer mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij om te weten dat ik niet de enige ben die haar zondagmorgen daarmee vult!

      Volgende keer meer succes!

      Verwijderen
  5. joepiejee, ik ben de winnaar!!!! jeuj!!!
    Alvast dank je wel Tololo!
    Stuur je even je mailadres naar Carla(dot)Killens@gmail(dot)com ?
    Dan kan ik je mijn adres bezorgen.
    Enneuh, dat penseel met een kruis door mag blijven hoor ! (Of een vogeltje, dat vind ik altijd mooi).
    Mijn kroost heeft nog altijd niet begrepen dat er (bleke) handjes-handdoeken zijn en (donkere) verf-schilder-en-knutselhanddoeken, vandaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu snap ik het! Goed gevonden! Mijn e-mailadres is letterkoekje@gmail.com . Ik ga nu op zoek naar een leuke afbeelding van een penseel.
      Nog is proficiat hé!

      Verwijderen
  6. Het tasje heb ik al eens eerder gepost in een van de eerste berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Carlak! Veel plezier ermee.
    Tololo, nog veel plezier met je leuke blog!

    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal mijn best doe, ik amuseer mij in ieder geval te pletter!
      En voor jou, de volgende keer beter hé!

      groetjes

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...