vrijdag 27 april 2012

Logo-stempel

Ik ben in volle voorbereiding voor de trekking van mijn give-away, want overmorgen is het al zover! Tijd voor wat actie dus.

Ik maakte eergisteren mijn allereerste stempel, naar haar voorbeeld.

OK, eerlijkheid gebiedt mij misschien wel even te vermelden dat ik als schoolgaande puber ook al eens in contact gekomen was met lino en gutsen. Niet dat dat zo'n positieve ervaring was (ik kan mij zo nog iets herinneren van veel bloed, zweet, gezucht en stapels plakkers), maar op de een of andere manier vind ik nu blijkbaar dingen leuk die ik als puber haatte (hoe zou dat komen???).

Enfin, ik zocht mijn materiaal bijeen (blijkbaar krijgen leerkrachten 10% korting bij Lucas, wat ook weeral goed meegenomen was). En ging en de slag en nog geen halfuur later verscheen er een logo op mijn papier (weliswaar een iets simpelere versie want mijn logo is nogal gedetailleerd).
De wederhelft deed er langer over om een houten blokje te zoeken om mijn stempel op te kleven.

Conclusie: Leuk, niet al te moeilijk en vooral snel resultaat, meer moet dat niet zijn.
Sorry voor de wazige foto, op de een of andere manier lukte het
maar niet om hier een deftige foto van te trekken
(en dit was dan nog de beste hé!)

Tot de volgende!!!

10 opmerkingen:

  1. Knap, mijn dochter is gek op stempelen, ik denk dat ik er ook eentje ga maken, zoals je zei leuk en snel te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. bwa, ik heb het gewoon uit de goede hoek getrokken ;-)

      Verwijderen
  3. Ik ben al een tijdje aan 't twijfelen of ik het nu ook zou gaan doen. In het eerste middelbaar heb ik een ijsvogel gemaakt. Maar da's echt lang geleden. Gewoon doen zekers....
    Leuk gedaan!
    liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, gewoon doen.
      Voor de prijs moet je het zeker niet laten, want tegenover naaien vind ik dit materiaal allemaal redelijk goedkoop.
      En 't is gewoon ook superleuk natuurlijk!

      Verwijderen
  4. Cool! Zoveel leuke dingen die hier paseren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...