zaterdag 9 februari 2013

"Sometimes the smallest things take up the most room in your heart.” (Pooh - A.A. Milne)

Ook hier was het weer zover: Carnaval.

Sinds vorig jaar heb ik dit boek in huis. Ik vond het dus dringend tijd om het eens te gebruiken. De jongste dochter is verzot op Winnie de Poeh, dus dat was snel beslist.
De oudste dochter daarentegen is stapelzot van Pinokkio en moest en zou als Pinokkio naar school gaan. Het heeft me wat overredingskracht gekost (vooral de argumenten over korte broeken en de koude werkten nogal goed), maar uiteindelijk stemde ze in met Teigetje.

Gelukkig was ik (tegen mijn gewoonte in) goed op tijd in gang geschoten, want anders was er ,dankzij het goed vertegenwoordigde griepvirus hier in huis, niets van in huis gekomen.



 Welnu, die Knippie, ik weet niet wat dat is, maar soms lijkt dat wel Chinees voor mij. Heb jij dat soms ook? En ik ben dan nog gezegend met een goede portie (gezond) verstand, maar bij werkbeschrijvingen uit de Knippie moet ik sommige zinnen ontelbare keren lezen en dan nog snap ik het soms niet.

Zoals je aan de foto's kan zien, begon ik met Winnie the Poeh. Er liep wel wat mis en de stof werkte verschrikkelijk tegen (ik was zo blij dat ik een geel dekentje vond, maar blijkbaar was het niet echt geschikt, geef mij maar Ikea-fleece hoor).

Daarna volgde Teigetje. Wat een werk! Al die strepen appart vaststikken, pfff! Gelukkig ging het voor de rest wel al vlotter (dankzij de Ikea-fleece).

Onze 2 dochters waren superfier (en ze hebben het zeker niet koud gehad).

Geniet van het weekend!


4 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens wat betreft die knippies, dat meermaals lezen vooraleer ik er iets van begrijp heb ik ook (haha). Ik vind je creaties wel erg goed geslaagd en lekker warm tegen de koude!groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het dan al begrijp, meestal doe ik dan gewoon maar iets (wat nogal vaak fout afloopt).
      Merci voor de complimentjes en prettige vakantie hé!

      Verwijderen
  2. Nou je bent mij enorm voor! Ook ik heb het boek al zeker een jaar in huis..én heb er nog helemaal niks meegemaakt. Het resultaat van jou mag er zijn, de moeite zeker waard. Het inspireert me zeker om het boek weer eens open te slaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden en ik heb hier ook knip boek tweede hands gekocht. Moet ik maar eens in gaan kijken. Ik had al bijna online iets gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...