zondag 3 februari 2013

Al 5 jaar seg!

Onze oudste dochter werd 5 jaar. 5 jaar! Dat is dus wel al de helft van 10 hé! Ik moet toegeven dat het wel een beetje raar deed hoor.

Zo groot worden, dat wil ook zeggen dat de kroon die ik 2 jaar geleden voor haar maakte uit vilt, echt wel te klein begon te worden. Tijd voor een nieuw (mina dotter-)exemplaar.

Ik maakte ze met dezelfde stofjes als het kleedje dat ze op haar feestje ging dragen en met velcro, zodat ik volgend jaar geen nieuwe moet maken (tenzij ik natuurlijk wil dat ze bij haar kleertjes past...)



Natuurlijk kreeg het kind ook een taart. Ze wilde er eentje met Jip en Janneke en kreeg die natuurlijk ook. Hier kon je lezen dat ik nooit meer met roomkaasglazuur zou werken, maar iets in mij dacht dat de chocoladevariant wel zou werken, maar nee, dat liep nog harder uit dan de vorige keer. Dus bij deze: écht nooit geen roomkaasglazuur meer!!! (over de smaak geen klachten hoor, maar ge moogt nadien wel heel uw ijskast uitkuisen, overal loopt dat naartoe)
De taart werd gevuld met banketbakkersroom, bananenpuree en chocolademousse.

Voilà, wij zijn voor een jaartje van de verjaardagen af!

P.S. ik had beloofd om bij 100 volgers nog eens een give-away te houden en zo te zien zijn we er bijna. Ik zal al eens beginnen nadenken.

Tot de volgende!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en wat leuk zo'n kroon bij passend bij de jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat kroontjes echt wel bij zo n schoon jurkjes moeten passen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat. Je hebt er je werk aan gehad. Jurkje en bijpassende kroon en dan nog eens een prachtige taart

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...