donderdag 7 februari 2013

Emilie, joyeux anniversaire!

De oudste dochter mocht vorige week naar het verjaardagsfeestje van haar allerbeste vriendinnetje (grappig hoe zo'n jonge kindjes al zo aan elkaar gehecht kunnen zijn).

Ik herinnerde mij dat, na dit verjaardagsfeestje, haar mama zei dat ze ook wel zo'n rugzak wou. Ik wist dus wat mij te doen stond. Ik ging aan de slag met de zwemzak uit "Zo geknipt", de dochter koos de stofjes en dit werd het:

Haar naam werd er op geflockt

In de rugzak staken we een tekenboekje en stiftjes, waarvoor ik een doosje maakte.


Dat alles werd verpakt in een wit papieren tasje dat ik versierde :
En ze was er heel blij mee (stiekem denk ik dat de mama er nog blijer mee was dan Emilie zelf).

Op naar de volgende jarige ...

5 opmerkingen:

  1. Prachtig !
    En die lettertjes zo fijn... hoedje af zenne!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi cadeau! Waar haal je het "recept" voor het doosje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kado! En, ik wil jou ook graag een klein kadootje sturen.... je had het namelijk goed hoor! Ik was inderdaad bezig met het maken van twee my little pony kostuums. Mail je me je adres? threeforaparty@gmail.com. Groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...